- Garba Shehu’s loyalty no longer with Buhari ― Aisha Buhari. – And you say Buhari still dey incharge? His loyalty must be with pipo wey dey incharge, di cabal.
- We were wrong: Osinbajo chose not to attend ― Wole Soyinka Centre. – Yes, and he was right, cause he know say dem for use pure water stone am.
- Islamic police arrests 26 male cross-dressers in Kano. Bobrisky family members you mean.
- Court invasion: NASS may be invaded someday by security agencies ― Elumelu. Hon. Elumelu are you a learner, abi you new for dis kontri? Dem never do am before?
- Blackout looms as workers shut DISCOs, GENCOs, begin nationwide strike. – Make dem strike for 4 years if dem like, we fess dey see light before?
- Presidency remains mum over Aisha’s allegation against Shehu, replies Punch over change of Buhari’s title. – “Who is di presidency?” in Babachir Lawal’s (aka Grass cutter) voice
- Forgive me, Fayose begs aggrieved PDP members. – Ekiti PDP, una forgive am, he know not what he is doing.
- FG defends $22.7bn loan, admits debt service budget high. – nor be dis kontri again? Dis Fed. Govt. go defend anything.
- I will return in 2023, Shehu Sani boasts. – Will you keekwayet?